Kompānija dibināta pirms vairāk nekā 20 gadiem kā etiķešu ražotne. Drīz pēc dibināšanas sākām specializēties alkoholisku dzērienu etiķešu izstrādē - ražošanas procesa ziņā vissarežģītāk izstrādājamo etiķešu veidu.
Izstrādes procesa sarežģītības ziņā alkohola etiķešu ražošana salīdzināma vien ar luksusa smaržu izstrādi.
Tomēr, atšķirībā no smaržām, kuras klients var izvēlēties ne vien pēc piesaistoša vizuālā noformējuma, bet arī pēc smaržas, alkoholiskie dzērieni veikalos reti tiek piedāvāti degustācijai. Tādēļ gan alkoholiskā dzēriena pudeles, gan etiķetes dizainam ir vien pāris sekundes, lai piesaistītu pircēja uzmanību un radītu interesi.
Mūsu rīcībā ir modernākās un mūsdienīgākās tehniskās iekārtas, kas ļauj mums ražot ne vien visoriģinālākās un tehniski sarežģīti realizējamākās etiķete, bet arī strādāt ar materiāliem, kuriem piemīt unikālas īpašības un kuri netiek piedāvāti tirgū.
Analogās un digitālās tehnoloģijas, reljefspiede, aukstā un karstā laminēšana, abpusējā apdruka… bez ierobežojumiem attiecībā uz krāsu skaitu un spektru.
Pirms vairāk nekā 100 gadiem Henrijs Fords radīja automašīnu zīmolu, kas tolaik bija ekskluzīvs īpašums, bet drīz vien kļuva pieejams teju ikvienam. Tāpat mēs uzskatām par mūsu mērķi nodrošināt saviem klientiem visaugstākās kvalitātes un izsmalcinātākā veida etiķetes jebkādā daudzumā, izstrādājot pasūtījumu visīsākajā laikā un piedāvājot to par vispieejamāko cenu.
Pēc 20 gadu pieredzes darba nozarē esam ieguvuši nenovērtējamu pieredzi visās attiecīgajās jomās, sākot ar iespiešanas procesu un beidzot ar etiķešu stāvokļa novērošanu ilgstošā laika periodā pēc to izgatavošanas. Izaicinājumi, ar kuriem esam saskārušies mūsu darbības periodā ļāvuši mums padziļināt zināšanas par marķējuma ražošanas tehnoloģijām dažādos apstākļos. Svarīgs ir viss! Pudeles izmērs un forma, marķējuma ātrums, ruļļa nospriegojums, mitruma līmenis uz virsmas un apkārtējā vidē, materiāls, etiķetes biezums…
Tagad, pateicoties ilgstošās darba pieredzes rezultātā gūtajām zināšanām, mēs spējam palīdzēt mūsu klientiem izvairīties no problēmām, kuras viņi, iespējams, pat neapzinās.
Šajā sarežģītajā un izaicinājumiem bagātajā biznesā mēs pret pasūtītājiem izturamies nevis kā pret klientiem, bet kā mūsu partneriem, kuru panākumi ir arī mūsu panākumi.